Hae tästä blogista

tiistaina, joulukuuta 06, 2011

Vaasan nuorisovaltuuston blogi

Vaasan kaupungin nuorisovaltuusto on Vapaa-aikalautakunnan alainen nuoria koskevien asioiden asiantuntija- ja yhteistyöelin. Nuoret valitaan vaasalaisilta yläkouluilta, toisen asteen oppilaitoksilta ja kolmannen sektorin nuorisotahoilta.

Nuoret vaikuttavat Vaasassa
Nuorisovaltuuston edustajia valitaan 23. Lisäksi kaikille edustajille valitaan henkilökohtaiset varaedustajat. Nuorisovaltuutetut ovat vaasalaisia 13-22 -vuotiaita nuoria. Toimintakausi on yksi vuosi.

VILLE MYLLYAHO
"Olen Ville, tulen lyskasta. Toimin nuorisovaltuuston puheenjohtajana tänä vuonna, olen aikaisemmin toiminut jäsenenä ja varapuheenjohtajana ja olen edustanut kirjastolautakunnassa ja Gerbyn aluetoimikunnassa, sekä olen myös toiminut vapaa-aikalautakunnassa varajäsenenä. Tästä huolimatta olen hyvin kiinnostava ihminen.

Heräsin eräänä aamuna kahdeksannella luokalla ja päätin alkaa kammata hiukseni ja ryhtyä vaikuttamaan. Tänä päivänä, kaksi ja puoli vuotta myöhemmin, olen Vaasan nuorisovaltuuston puheenjohtaja.

Jos olisin eläin, olisin luultavasti lehmä, sillä se on ainut eläin jonka osaan edes auttavasti piirtää. :"

Vaasan nuorisovaltuuston blogi
http://vaasannuorisovaltuusto.blogspot.com/

Ei kommentteja: